Social Icons

środa, 17 kwietnia 2013

Pani Osbourne w ciąży z..Leo DiCaprio!


Państwo Osbourne-)
Żona Jacka Osbourne'aLisa, przyznała, że kiedy była w ciąży ze swoim pierwszym dzieckiem, miała dziwne sny o Leonardo DiCaprio
Lisa, która jest dziś mamą 11-miesięcznej córeczki Pearl, zdradziła, że była zszokowana powracającymi i niezrozumiałymi snami z udziałem hollywoodzkiego przystojniaka.
Na początku ciąży, miałam bardzo żywe i upiorne sny. W jednej chwili śniła mi się gigantyczna brukselka tańcząca w spódniczce mini, a następnie byłam na kajakach z Leonardo DiCaprio i byłam naga. Myślę, że to mogłoby być całkiem fajne - 26-latka napisała na swoim bloguRaddest Mom.
Lisa zdradziła, że podczas swojej pierwszej ciąży, nieustannie chciało jej się spać.
Lubię nazywać to zjawiskiem ciążowej narkolepsji. W pierwszym trymestrze ciąży, często budziłam się w różnych dziwnych miejscach, na przykład koło domu na trawniku lub na fotelu w naszym patio. Kolejnym efektemubocznym ciąży, był ból piersi - powiedziała żona Jacka Osbourne'a.
Lisa dodała, że jej piękna córeczka wynagrodziła jej jednak wszystkie cierpienia, z jakimi zmagała się podczas ciąży.
Niestety, ta mała dziewczynka to nie potomczyni DiCaprio-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

 

Sample text

Sample Text

trwa inicjalizacja, prosze czekac, gry online netbus gry ONLine

Sample Text