Social Icons

piątek, 5 kwietnia 2013

Od "Mam Talent" do Metalu!


Rachel Aspe jako "metal'owa" dziewczyna!

 

Francuska grupa metalowa Eths poinformowała, że do zespołu dołączyła Rachel Aspe. Wokalistka zapadła w pamięć widzom kanału M6, gdy podczas francuskiej edycji programu "Mam Talent" zaśpiewała growlem utwór zespołu Sybreed.

Filmy z fragmentem programu "La France A Un Incroyable Talent", w których Rachel Aspe zaskakuje zarówno jury jak i widzów, zostały obejrzane przez miliony użytkowników serwisu YouTube. Występ przyniósł młodej wokalistce spory rozgłos. O jej występie informowały takie media jak ABC News, The Guardian, czy Huffington Post. 
Dziś francuska grupa Eths poinformowała, że Rachel Aspe jest nową wokalistką zespołu (poprzedniczka, Candice Clot opuściła Eths w październiku ubiegłego roku). - Ona jest świetna i ma niesamowity głos – napisali muzycy o nowej koleżance z zespołu. 
Zamiast bojowy wokalistka przejdzie już 10 kwietnia, podczas koncertu w Lyonie. - Jestem naprawdę dumna, że stałam się częścią Eths. Byłam fanką zespołu od wielu lat i jest dla mnie wielkim zaszczytem, że będę śpiewać piosenki, których słucham od dawna – powiedziała Rachel Aspe, nowa wokalistka Eths

Trzecia płyta w dorobku Eths, zatytułowana "III" została wydana w ubiegłym roku, nakładem wytwórni Season of Mist. Materiał na to wydawnictwo został zarejestrowany w szwedzkim Fredman Studio, a za jego produkcję odpowiadał Fredrik Nordström (m.in. Arch Enemy, In Flames, Dimmu Borgir).

Obejrzyjcie filmiki!

Tu panna śpiewa w jednym Talent Show:


She sings death metal !! [AMAZING]



kogo wam przypomina?
z takim głosem, mogła być konkurencją dla metalowej grupy Bring Me The Horizont-)

Tu z kolei, francuski metal od Rachel!


Eths - Adonaï (version française)



Aż padam z wrażenia-)
super!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

 

Sample text

Sample Text

trwa inicjalizacja, prosze czekac, gry online netbus gry ONLine

Sample Text