Social Icons

sobota, 22 czerwca 2013

Lisowska w playboy'u!

Najwyrażniej liderka grupy metalowej NURTH i solowa piosenkarka- Ewelina Lisowska, 
postanowiła zwrócić na siebie uwagę fanów i...postanowiła się rozebrać dla magazynu Playboy!
Tak też, jej starsza kanadyjska koleżanka po fachu- Avril Lavigne- zrobiła (rozbierając się dla jednego z magazynów). Idzie w jej ślady?
Ewelina Lisowska w nagiej sesji zdjęciowej? Takie wydarzenie z pewnością zwróciłoby uwagę wielu Polaków. Chociaż na razie nie ma podobnych planów, wokalistka opowiedziała w Radiu Eska o pierwszych ofertach. "Miałam takie propozycje, ale odrzuciłam to. Stwierdziłam, że nie pasuje to obecnie do mojego wizerunku. Raczej nie spodobałoby się to moim fanom, a staram się ich zdanie brać pod uwagę. Szczególnie po ostatnim teledysku, gdzie widziałam, że były dość burzliwe dyskusje na temat mojego stroju", przyznała Lisowska nawiązując do pikantnego klipu "Jutra nie będzie". 

"Nie chciałabym drugi raz popełnić tego samego błędu, więc takiej sesji w najbliższym czasie na pewno nie będzie", dodała. Czy oznacza to, że rozbierana sesja jest po prostu kwestią czasu? Ewelina Lisowska z pewnością miałaby czym się pochwalić. Na kolejnych stronach prezentujemy najseksowniejsze wcielenia piosenkarki. 



A my, sprawdźmy, czy Ewelina miałaby co pokazać....czyli siła kobiecości-)



Miałaby się czym pochwalić

Miałaby się czym pochwalić

Miałaby się czym pochwalić

Miałaby się czym pochwalić

Miałaby się czym pochwalić

Miałaby się czym pochwalić

No cóż, co się nie robi dla pieniędzy!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

 

Sample text

Sample Text

trwa inicjalizacja, prosze czekac, gry online netbus gry ONLine

Sample Text