Social Icons

piątek, 5 kwietnia 2013

Kosmetyki Haley Wiliams!


Kosmetyki Hayley Williams
-tylko pomarańczowe cienie, pomadki...okej?
Charyzmatyczna wokalistka zespołu Paramore będzie miała własną linię kosmetyków MAC Cosmetics sygnowanych jej nazwiskiem. Dodatkowo niespodzianka dla fanów – wszystkie produkty będą w intensywnym pomarańczowym kolorze! To oczywiście nawiązanie do charakterystycznych ognistych włosów Hayley Williams... Wśród kosmetyków znajdą się szminka, lakier do paznokci, puder i cienie do powiek.
Kolor pomarańczowy nie bez powodu jest kojarzony z wokalistką Paramore... Sama Hayley w wywiadzie dla The Sun powiedziała o nim: „Pasuje do mojej duszy. Kiedyś się w ogóle nie malowałam. Fotografowie mogli mnie błagać, żebym użyła chociaż pomadki – i tak bym się nie zgodziła. Później poszłam do MACa i wybrałam sobie ich pomarańczowy cień, to był początek końca. To był klucz do tego, żebym poczuła własną osobowość sceniczną”.Jej obsesja na punkcie koloru pomarańczowego jest obecnie całkiem na czasie. Idzie wiosna, więc żywe kolory będą w cenie. Również według znanych projektantów odcienie kolorów łososiowego czy koralowego będą trendy tego lata...Hayley nie jest jedyną celebrytką, z którą MAC postanowił podjąć współpracę – w tym gronie znajdują się m.in. Rihanna czy Nicky Minaj. Kolekcja Hayley będzie jednak dostępna dopiero 9 kwietnia.Który z tych kosmetyków chcielibyście mieć?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

 

Sample text

Sample Text

trwa inicjalizacja, prosze czekac, gry online netbus gry ONLine

Sample Text