Social Icons

środa, 6 lutego 2013

Nic sobie z tego nie robi-)

Jeszcze parę tygodni temu, tańcerz Michał Piróg go przezywał ( dość ostro!), a mimo tego Adam Darski, czyli Nergal ma wrogów ( i jego też) gdzieś...
A ja specjalnie dla ateistów umieszczam fotki Nergala, który wygląda jak jakiś ksiądz-)
Sorry katolicy-)

Adam Darski w roli Księdza!
Piróg o Nergalu: „Dla mnie JEST TROCHĘ CIPĄ "W imię Ojca..."
Piróg o Nergalu: „Dla mnie JEST TROCHĘ CIPĄ Ładny?
Piróg o Nergalu: „Dla mnie JEST TROCHĘ CIPĄ  Zapraszam na Mszę!
Piróg o Nergalu: „Dla mnie JEST TROCHĘ CIPĄ Chyba dla niego odprawianie Mszy byłoby nudą....
Piróg o Nergalu: „Dla mnie JEST TROCHĘ CIPĄ Zabawia się uczuć religijnych dla kasy?

Uwaga: Zdjęcia powyżej, zostały umieszczone w celu pokazania Adama Darskiego w roli Księdza bądz Kapłana. Nie służą one, bynajmniej na moim blogu do obrażania, czy naśmiewania się z uczuć religijnych osób  wierzących.
Artykuł należy potraktować z dystansem i z humorem.
Jeżeli ktoś tym artykułem na moim blogu, poczuł się dotknięty, to przepraszam i jestem gotów usunąć ten artykuł, jeśli zajdzie taka potrzeba. Po prostu należy to zgłosić!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

 

Sample text

Sample Text

trwa inicjalizacja, prosze czekac, gry online netbus gry ONLine

Sample Text