Social Icons

środa, 27 lutego 2013

Bill Wyman chciał powrócić do The Rolling Stones na dłużej

Bill Wyman, były basista The Rolling Stones był trochę zawiedziony, że koledzy z zespołu podczas koncertów z okazji 50-lecia grupy wykorzystali go w tak małym zakresie.

Bill Wyman - drugi od lewej (fot. Getty Images) Nie do wiary.....


"W grudniu 2011 roku Keith Richards zadzwonił do mnie i zapytał "Stary, nie chciałbyś może wpaść i z nami trochę pograć? Następnie zapytali mnie, czy nie chciałbym wspomóc zespołu przy jakiś specjalnych okazjach. Pomyślałem, że to dobry pomysł i że mógłbym zaangażować się w coś takiego nawet w większym stopniu. Kiedy więc dowiedziałem się, że chcą abym zagrał tylko w dwóch piosenkach, byłem trochę zawiedziony" - opowiada Wyman.
Z tego też powodu, Wyman nie wziął udziału w koncertach grupy, które odbyły się w Stanach Zjednoczonych.
"To było wspaniałe doświadczenie, ale nie chciałem lecieć do USA, tylko po to, aby zagrać dwie piosenki. Myślę, że to zrozumieli. Charlie Watts na pewno" - dodał Bill.
Przypomnijmy, że Wyman był w zespole między 1962 a 1993.
13 listopada premierę miała składanka The Rolling Stones, "GRRR!". Studyjny dorobek Brytyjczyków zamyka album "A Bigger Bang" z września 2005 roku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

 

Sample text

Sample Text

trwa inicjalizacja, prosze czekac, gry online netbus gry ONLine

Sample Text