Social Icons

czwartek, 31 stycznia 2013

Farna podrywałą na facebooku Wojewódzkiego?

 A kysz..Farno-)
Ewa Farna potajemnie tak platonicznie kocha się w Kubie Wojewódzkim, prowadzącym programu na kanale TVN-"Kuba Wojewódzki show", niestety wbił jej nóż w serce! nie dosłownie-)

Otóż Kuba Wojewódzki zamknął swoje konto na Facebooku. Ta wiadomość zmartwiła Ewę Farną!

- "O niee!! Wojewodzki nie ma juz profilu! Chociaz doskonale rozumiem dlaczego... 
Jak tu zyc? Juz nie mam nawet minimalnego kontaktu z miloscia platoniczna..:-(...[ :-D :-D :-D ]" 
- pisze na swoim fan page'u Ewa Farna.

Dlaczego Kuba Wojewódzki zdecydował się zamknąć profil?

- "
Byłem przez dwa tygodnie na wakacjach i nie było tam moich wpisów. I zobaczyłem, co się tam dzieje, jaki jest poziom nienawiści. Zastanawia mnie, po co ludzie, którzy nie akceptują nawet jednego przecinka w moich wypowiedziach tam występują. To miejsce stało się kondensacją pewnego poziomu nietolerancji, który mnie przeraża. (...) Mój profil miał służyć do wymiany myśli związanych z tym, co robię, z moją aktywnością, ale nie służył" - wyjaśnił Kuba Wojewódzki w wywiadzie dla wiadomosci.gazeta.pl.

Ewa Farna jest aktywna na swoim profilu na FB. Często wrzuca nowe wpisy i fotki. Miejmy nadzieję, że gwiazda nie postanowi pójść w ślady swojej "miłości platonicznej".

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

 

Sample text

Sample Text

trwa inicjalizacja, prosze czekac, gry online netbus gry ONLine

Sample Text