Social Icons

środa, 9 stycznia 2013

Adam Lambert chce dalej z Queen


 A mówił Adam, że nie chce zastępować Freddiego Mercurego.....
żródło: muzyka.wp.pl

Adam Lambert, który w tym roku na kilka koncertów połączył siły z muzykami Queen, nie wyklucza dalszej współpracy z brytyjską legendą. Amerykanin zapewnia, że koncerty z Queen były dla niego wielką przyjemnością i jeśli tylko śpiewanie z zespołem nie będzie kolidowało z jego solową karierą, w przyszłości jeszcze razem wystąpią.
- Jestem jak najbardziej otwarty na współpracę - powiedział.

Lambert dodał, że doskonale rozumiał to, że wielu fanów Queen było z początku bardzo sceptycznych wobec niego.

- Przecież chodzi tu o Freddiego Mercury'ego! - wyjaśnia. - Kiedy otrzymałem ofertę, od razu się zgodziłem, ale później, gdy odłożyłem telefon, pomyślałem "O mój boże, w co ja się wpakowałem. To poważna sprawa".

20 marca ukazała się ostatnia płyta Adama Lamberta, "Trespassing". DyskografięQueen zamyka album "The Cosmos Rocks" wydany pod szyldem Queen + Paul Rodgers we wrześniu 2008 roku. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

 

Sample text

Sample Text

trwa inicjalizacja, prosze czekac, gry online netbus gry ONLine

Sample Text