Social Icons

środa, 22 maja 2013

Nowy adres MCR!



MCR

Gerard Way z pewnych przyczyn musiał zmienić adres, na który można mu wysyłać listy. Poniżej znajduje się nowy:

Warner Bros Records
c/o Gerard Way
3300 Warner Blvd
Burbank, CA 91505


Więcej informacji w tłumaczeniu wpisu Gerarda z jego Twittera:

“Adres, na który możecie mi wysyłać listy został zmieniony. Nie będę się wdawać w szczegóły, ale powiedzmy, że zaczęło się robić “niesympatycznie” na mojej poczcie. Odebrałem wczorajsze przesyłki, zamknąłem skrzynkę i zmieniłem adres. *Ważne – Jeśli wasze listy są w drodze albo wrzuciliście je dopiero do skrzynki pocztowej, nie martwcie się, wszystkie listy zaadresowane na stary adres, będą przekierowywane na nowy, który zamieszczam poniżej:

Warner Bros Records
c/o Gerard Way
3300 Warner Blvd
Burbank, CA 91505

Mój dobry kolega, Jeff Watson @Iheartmissy pomógł mi to wszystko załatwić, a dobrzy ludzie z Warner Brothers będą odbierać wszystkie listy zaadresowane do mnie. Miałem zamiar zrobić to już od momentu, w którym zaczęła przychodzić ogromna liczba listów. Tak jak mówiłem wcześniej, nie wiem jeszcze do konca co tak właściwie wyślę wam w zamian, więc proszę, miejcie realne oczekiwania. Jednak, przeczytam absolutnie każdy list i planuję na każdy coś odpisać. Zajmie mi to trochę czasu, ale wszystkie listy trzymam w koszach, które ustawiłem sobie w kolejności ich przychodzenia  i będę odpowiadać na nie w kolejności w jakiej przyszły. Będę musiał się postarać i uzbroić w niesamowitą cierpliwość, nie stresować się, a możliwe, że będziecie zaskoczeni!

Zasady takie same jak wcześniej:
1. Nie mogę niczego przekazywać innym osobom.
2. Nie róbcie niczego dziwnego.
3. Żadnych paczek – płaskie dzieła, rysunki, listy, koperty, nawet te duże są w porządku. Paczki będą niszczone.
4. Żadnego jedzenia.
5. Nic co było żywe, bądź ciągle jest.

Dzięki za waszą cierpliwość! I za listy, które jak do tej pory otrzymałem!
Gerard



PS – Nie zwracam uwagi na błędy ortograficzne w listach. “

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

 

Sample text

Sample Text

trwa inicjalizacja, prosze czekac, gry online netbus gry ONLine

Sample Text