Social Icons

piątek, 30 listopada 2012

Skrillex lubi grać w gry?

teraz ja sobie pogram..w siebie!

Na to wygląda, że muzyk lubi gierki komputerowe....a teraz będzie miał swoją grę!
Znany muzyk, który miał okazję zagrać z zespołem Korn " Narcistic Cannibal", właśnie będzie występował w grze komputerowej o nazwie "Skrillex Quest", którą można zagrać w internecie!
Cóż to za gra?
Wcielamy się w muzyka, który przenosi się do magicznego świata, musi stawić czoło przeciwnikom i zdobyć księżniczkę Keys.
Jason Oda jest twórcą gry, a muzę Skrilleksa porównał do zepsutej gry...video!

Oda stworzył w przeszłości gry m.in. dla The Chemical Brothers i Fall out Boy. 
Aby zagrać klikajcie na: http://www.skrillexquest.com/

2 komentarze:

  1. Bardzo fajnie napisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również bardzo lubię grać w gry i robię to jak najbardziej regularnie. Wiem, że niedługo ma także pojawić się konsola Xbox X https://www.oleole.pl/cms/gk-xbox-series-x.bhtml i jestem zdania, że chcę również ją mieć. W końcu zapisałem się na listę informującą o tym jak tylko ona się pojawi.

    OdpowiedzUsuń

 

Sample text

Sample Text

trwa inicjalizacja, prosze czekac, gry online netbus gry ONLine

Sample Text